Powered By BloggerTips.gr

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2018

ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2018 SOTA GREECE SV3GLI

ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΡΕΙΑ 2376m.
04/11/2018 SV/PL-107 ΝΤΟΥΡΝΤΟΥΒΑΝΑ 2109m - SV/PL-155 ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΒΟΥΝΙ 1110m.
13/11/2018 SV/PL-119 ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ΑΛΩΝΙΣΤΑΙΝΑ 1547m.
21/11/2018 SV/PL-130 ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗ 947m.
24/11/2018 SV/PL-005 ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΡΕΙΑ –ΣΗΜΕΙΟ 2376m. - SV/PL-138 ΚΟΥΤΣΑ 731m.

Ο Νοέμβριος ξεκίνησε με το αγαπημένο μας βουνό τη Ντουρντουβάνα και το Στρογγυλοβούνι, διπλή εξόρμηση με δυνατές συγκινήσεις. Στα μέσα του μήνα πήγαμε σε Προφήτη Ηλία στην Αλωνίσταινα και στον Άγιο Κωνσταντίνο στο Μανιάτη. Τελευταία εξόρμηση πραγματοποιήθηκε σε Μεγάλη Ζήρεια και Κούτσα.
ΝΤΟΥΡΝΤΟΥΒΑΝΑ 2109m.Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΑΣ ΜΕ GPS
Εκμεταλλευτήκαμε τον υπέροχο καιρό να εξορμήσουμε στη Ντουρντουβάνα από την δικιά μας πλευρά δηλαδή ανάβαση μετά το διάσελο της Λυκούριας από το χωματόδρομο με τις στάνες. Αφήσαμε την άσφαλτο και ανεβήκαμε οριακά το χωματόδρομο έως τη πρώτη στάνη. Μέχρι εκεί πήγε το αυτοκίνητο, φορτωθήκαμε τα σακίδια και ανηφορίσαμε. Μας περίμεναν είχε και υποδοχή ορειβατών.
ΝΤΟΥΡΝΤΟΥΒΑΝΑ 2109m.
Πρώτα εμφανίστηκε ένα κυνηγόσκυλο μπροστά ενώ πίσω και σχετικά με προκάλυψη εμφανίστηκε ένα θηλυκό τσοπανόσκυλο. Το περιμέναμε αφού ανταλλάξαμε χαιρετισμούς και έδειξαν τα δόντια τους , εμείς με τους κατάλληλους χειρισμούς τους εξηγήσαμε ότι τίποτα δεν θα εμποδίσει την ανάβαση αυτή. Προχωρήσαμε και στη δεύτερη στάνη άλλοι τρεις σκύλοι μας προϋπάντησαν κατεβάζοντας το κοπάδι από ψηλά. Ευτυχώς μαζί τους ήταν ο βοσκός τα όποια τα καθησύχασε ότι δεν θα πειράξουμε το κοπάδι. Μετά από μια ευχάριστη κουβεντούλα συνεχίσαμε για πάνω. Περάσαμε το δάσος και συνεχίσαμε στη πλαγιά με τη μεγάλη σάρα. Εκεί απαιτεί κάποια προσοχή μέχρι να βγεις κάτω από την κορυφή. Η ημέρα είναι μικρή σε διάρκεια και για αυτό ήμουν σύντομος στις επικοινωνίες. Κατευθείαν στο ζουμί στο SOTA δηλαδή με το VHF ανά χείρας.
SV3GLI ON SV/PL-107 ΝΤΟΥΡΝΤΟΥΒΑΝΑ 2109m.
Πρώτος ακούστηκε ο Λευτέρης SY1GCS από Αθήνα στη συνέχεια ο Χρήστος SY1AUX και ο Γιώργος SV1RVI . Από τη Ζάκυνθο ο Νάσος SV8RHP και τέλος ο Κώστας SV1QZT από Αθήνα. Τους ευχαρίστησα όλους και μετά από ένα σύντομο κολατσιό φύγαμε γρήγορα για κάτω. Το μεσημέρι φτάσαμε στο αυτοκίνητο ευτυχώς δια μαγείας είχαν εξαφανιστεί οι σκύλοι. Πήραμε το αυτοκίνητο και κατευθυνθήκαμε προς Αρχαίο Φενεό και Στρογγυλοβούνι.
SV3GLI/P ON SV/PL-155 ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΒΟΥΝΙ  1110m.
Φτάσαμε οριακά με το νύχτωμα στη κορυφή. Αμέσως στήσαμε κεραία για τα βραχέα και μετά έγιναν αρκετές επαφές για το πρόγραμμα SOTA . Η επιστροφή έγινε αργά τη νύχτα.

ΚΟΚΚΙΝΟΒΡΥΣΗ ΑΛΩΝΙΣΤΑΙΝΑ
Στις 13 Νοέμβριου εξορμήσαμε το απόγευμα στο Προφήτη Ηλία στη Κοκκινόβρυση στην Αλωνίσταινα. Σύντομη διαδρομή 45 λεπτών με πολύ κρύο παρά την ηλιοφάνεια. Στήσαμε τη κεραία για τα βραχέα κύματα και έγιναν αρκετές επαφές στους 14 MHz.
SV3GLI/P ON SV/PL-119 ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ 1547m.

ΓΙΑΝΝΗΣ SELFIE
Την ίδια τακτική ακολουθήσαμε και στον Άγιο Κωνσταντίνο στο Μανιάτη στις 21 του Μηνός. Γρήγορες επαφές το απόγευμα στη μπάντα των βραχέων και επιστροφή αργά το απόγευμα στη Τρίπολη.
SV3GLI ON SV/PL-130 ΜΑΝΙΑΤΗ 947m.
Τελευταία εξόρμηση έγινε στη Μεγάλη Ζήρεια ο καιρός ήταν ιδανικός για ορειβασία.
ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙΡΟ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΡΕΙΑ
Περιμέναμε ότι θα πατούσαμε χιόνι και γι αυτό είχαμε μαζί μας το χειμερινό εξοπλισμό. Τελικά το χιόνι ήταν λιγοστό και μόνο στα ψηλά τμήματα του βουνού. Η ανάβαση έγινε με καλό ρυθμό χωρίς περιττές στάσεις.
ΕΠΑΦΕΣ ΣΤΑ VHF
Φτάνοντας στη κορυφή στα VHF έγινε ένα μικρό πάρτι επικοινωνιών από Σοτάδες και φίλους που περίμεναν στη συχνότητα. Μοναδική φορά που σταθήκαμε τυχεροί όσο αφορά το καιρό έχοντας ηλιοφάνεια μόνο πάνω στη μεγάλη Ζήρεια ενώ η υπόλοιπη Ελλάδα ήταν συννεφιασμένη. Έτσι είχα όλη την όρεξη για επικοινωνίες . Από την κορυφή της Εύβοιας τη Δίρφυ SV/EV-001 ο Γιώργος SV1RVI/P και ο Κυριάκος SV1RVJ/P, ενώ από Αθήνα ο φίλος μας ο Άλμπι SV1HX και ο Σωτήρης SV1QT. Σπατάλησα αρκετό χρόνο και για άλλες επαφές αλλά δυστυχώς πολλοί ακούν λίγοι παίρνουν μικρόφωνο.
Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΗ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΖΗΡΕΙΑΣ
Μετά από ένα κολατσιό λίγο κάτω από τη κορυφή και θαυμάζοντας τη θέα προς Μικρή Ζήρεια κατεβήκαμε γρήγορα χωρίς προβλήματα. Αναχωρήσαμε από το οροπέδιο της Ζήρειας με κατεύθυνση το Ξυλόκαστρο και την Παναγία την Κορφιώτισσα στη Κορυφή Κούτσα.

SV3GLI/P ON SV/PL-138 ΚΟΥΤΣΑ  731m.
Φτάνοντας το απόγευμα στο Μοναστήρι μας υποδέχτηκαν οι σκύλοι. Φέτος ήταν η χρονιά με τις περισσότερες συναντήσεις σκύλων. Στήσαμε κεραία με τον Γιάννη και αμέσως πριν νυχτώσει έγιναν επαφές στα βραχέα κύματα. Η επιστροφή ήταν υπέροχη περνώντας μέσα από λεμονιές και ελαιόδεντρα. Τέλος πήραμε την εθνική οδό και επιστρέψαμε στη Τρίπολη.