Powered By BloggerTips.gr

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

1ST SOTA CYCLING ACTIVATION IN GREECE 15/11/2015 - SV/PL-131 ROGIA 1647m.

ΓΙΑΝΝΗΣ - ΚΩΣΤΑΣ
1ST SOTA CYCLING ACTIVATION IN GREECE 15/11/2015 - SV/PL-131 ROGIA 1647m.
Ανάβαση : 11,5 km
Συνολική Διαδρομή : 23
km
Υψομετρική διαφορά : 980
m.
Κυριακή πρωί με ιδανικό καιρό ξεκινήσαμε για μια διαφορετική ανάβαση στην κορυφή Ρογκιά στο Λύρκειο Όρος. Αυτή την φορά με τα ποδήλατα. 11,5 χιλιόμετρα ανάβασης σε χωματόδρομο.

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΜΑΣ ΜΕ GPS
Πρώτη ενεργοποίηση κορυφής στην Ελλάδα με ποδήλατο για το πρόγραμμα SOTA. Οι δυσκολίες αρκετές. Έπρεπε να μειώσουμε το βάρος του σακιδίου, ομάδα υποστήριξης δεν υπήρχε, Έτσι αποφάσισα να μην πάρω τον μεγάλο ασύρματο, δηλαδή το βραχέο. Όλη η προσπάθεια θα πήγαινε χαμένη εάν δεν κατάφερνα να κάνω τουλάχιστον 4 επαφές στα VHF.

SOTA CYCLING ACTIVATION IN GREECE 15/11/2015 - SV/PL-131 ROGIA 1647m.

Αισιόδοξοι όπως πάντα βρεθήκαμε με το VAN μπροστά στην κλειδωμένη μπάρα που απαγορεύει την είσοδο προς την κορυφή. Κατεβάσαμε τα ποδήλατα κάναμε ένα μικρό ζέσταμα. Φορτωθήκαμε τα σακίδια και ξεκινήσαμε την ανάβαση στον χωματόδρομο. Η ταχύτητα μας χαμηλή και σταθερή, μια ατελείωτη ανηφόρα μπροστά μας. Το σακίδιο στις πλάτες προσθέτει κι άλλο ένα βάρος.

Στα μισά της διαδρομής ο δρόμος είναι γεμάτος πέτρες, αυλάκια και νεροφαγώματα. Αναγκαστήκαμε να κατέβουμε από τα ποδήλατα. Όλα έδειχναν ότι θα περάσουμε μια δύσκολη Κυριακή.
ΤΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ ΜΑΣ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΑΝΗΦΟΡΙΕΣ !
Οι τετρακέφαλοι έχουν γίνει σίδερο. Μια ολιγόλεπτη στάση λίγο νερό και πάλι πάνω στα ποδήλατα. Στροφές και ανηφόρα πολύ ανηφόρα. Διαλέξαμε μια όμορφη και θεαματική διαδρομή να είναι πιο εντυπωσιακή. Πρώτη ποδηλατάδα για SOTA ήταν αυτή. Έπρεπε να εφάμιλλης αξίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ
Πλησιάζοντας στην κορυφή ο δρόμος έχει τα μαύρα του χάλια. Ελπίζουμε να τα καταφέρουμε χωρίς να διαλύσουμε τις ζάντες. Το μεσημέρι βρισκόμαστε κάτω από την κορυφή . Λίγα μέτρα ανάβασης με τα πόδια και βρεθήκαμε στο τριγωνομετρικό κολωνάκι.
SV3GLI/P ON SV/PL-131 ΡΟΓΚΙΑ 1647m.
Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΗΝ ΡΟΓΚΙΑ 1647m.
Ένα καλό κολατσιό να πάρουμε δυνάμεις, αμέσως μετά σύνδεσα το φορητό VHF με την κεραία Slim Jim. Ξεκίνησα να κάνω κλήσεις. Πρώτη επαφή με τον Στράτο SV1JRS από την Αθήνα και αμέσως μετά ο Alby SV1HX. Λίγη κουβεντούλα με τους φίλους και συνέχισα τις κλήσεις. Η ανταπόκριση δεν ήταν η επιθυμητή. Καλούσα στους 145.375 MHz, δεν απαντούσε κανείς. Αναγκάστηκα να μεταβώ στο R2 Δολιανών. Εκεί ρώτησα εάν ακούει κάποιος. Μου απάντησε πρόθυμα ο Γιάννης SV1BJY. Μου λέει εάν θέλω κάτι και εάν συντρέχει τίποτε. Του απάντησα, όχι όλα καλά, απλά έψαχνα οποιοδήποτε συνάδελφο για QSO σε Simplex συχνότητα. Οι επαφές από αναμεταδότες απαγορεύονται στο SOTA. Μεταφερόμαστε στην simplex συχνότητα αλλά δεν μπορούμε να ακουστούμε μεταξύ μας. Ο Γιάννης βρίσκεται με το φορητό σε μια δύσκολη περιοχή και είναι αδύνατη η επικοινωνία. Γυρίσαμε πάλι στον αναμεταδότη τον ευχαρίστησα για την προσπάθεια και ανακοίνωσα ότι θα κάνω κλήσεις για SOTA στο 145.375 Μεγακύκλους.
QSO ΣΤΑ VHF 4 WATT & SLIM JIM ANTENNA
Μετά από λίγα λεπτά κλήσεων μου απάντησε ο Φοίβος SV1/SV8AQY από την Αθήνα. Δοκιμάσαμε κεραίες και είχαμε μια ωραία κουβεντούλα με τον Φοίβο αναπτερώνοντας το ηθικό ότι θα έρθει και η επομένη επαφή. Έτσι όντως έγινε, ακολούθησε ο Δημήτρης SV1JRZ και αυτός από Αθήνα και αμέσως μετά απάντησε ο Γιώργος SV3MGG από τον Ασπρόπυργο με φορητό πομποδέκτη. Με τον Γιώργο τα είχαμε πει και πιο παλιά. Τελευταία επαφή με τον Στράτο SYBYA από την Νίκαια. Τους ευχαρίστησα όλους. Είχαν περάσει 45 λεπτά για να κάνω 6 επαφές. Είμαι ευχαριστημένος, η εξόρμηση έχει ολοκληρωθεί κατά το ήμισυ, μας μένει η κατάβαση.

ΤΕΛΟΣ ΔΡΟΜΟΥ
Πήγαμε στο σημείο που είχαμε αφήσει τα ποδήλατα φορέσαμε τα αντιανεμικά μπουφάν ανεβήκαμε στα ποδήλατα και ξεκινήσαμε την κατάβαση με προσοχή. Ο δρόμος είχε αρκετές παγίδες κατά την διαδρομή και η ταχύτητα μας έπρεπε να προσαρμόζεται κατά περίπτωση.
SOTA CYCLING ACTIVATION
Φτάσαμε στο τέρμα της διαδρομής. Τα καταφέραμε ! Έτσι απλά ως συνήθως χωρίς φανφάρες και καραμούζες. Είχαμε χρόνια να κάνουμε κάτι καλό με τα ποδήλατα.
ΡΟΓΚΙΑ 1647m.
Γυρίσαμε Τρίπολη έχοντας τελειώσει με επιτυχία τη πρώτη εξόρμηση με ποδήλατο στην Ελλάδα για το πρόγραμμα SOTA.